Translate

vineri, 3 aprilie 2015

ÎN UMBRA MARELUI URS

Zilele trecute am citit pe FB un comentariu critic la adresa suplimentării efectivelor NATO staționate pe teritoriul României, scris de un fost coleg de breaslă. Articolul mi s-a părut oarecum tendențios, dar n-am dat importanță acestui fapt. Totuși, am considerat că poluează spațiul meu virtual vital de pe FB, încât n-am avut nici o ezitare când am apăsat butonul ”unfriend”. Fără alte explicații, pe care le-aș fi considerat inutile. Nu este singurul caz când dau ”unfriend” pentru postările unor persoane, care nu coincid cu punctul meu de vedere, și aproape trecuse neobservat acest incident. În ziua următoare insa, am avut parte de o surpriză care, coincidență sau nu, m-a făcut să mi-l reamintesc. Întamplarea face să-mi verific traficul de pe blogul personal, mai ales ca n-am mai scris nimic de ceva vreme. Dintr-o dată apar 15 vizite pe blog de pe teritoriul Federației Ruse cu sursa de intrare ”feisbuc”. Mirarea este cu atat mai mare cu cât de când am inaugurat pagina de blog n-am avut nici o vizită de pe acele meleaguri, și în plus, nu abordez subiecte de politică externă sau apărare. Oare să fie o coincidență stranie sau acești băieți chiar ne monitorizează?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu